22 Ağustos 2013

Urla Demircili Koyu


Kalabalık yerine bazen sakinlik istersiniz ya da yeni yerler görme isteği...
Bizde öyle yaptık ani bir kararla yolumuzu değiştirdik.Hiç bilmediğimiz yerlere doğru sürdük arabamızı.İşte böyle bir manzara ile karşılaştık.

Urla'nın Demircili Köyü oldukça sessiz,tertemiz bir plajı var.Şansımıza o gün hava yağmurluydu.
"Yaz günü nerden çıktı bu yağmur?" dedik ama manzarası dinlendirmeye yetti.

Demircili Köyü; İzmir'in Urla ilçesinin güney batısına düşüyor.Sığacığın da batısında kalıyor.
Çeşme otobanından da girişi varmış.
Yolu fena değil.Orman manzarası içinde ilerliyorsunuz.Köyün içinden geçip bu koya ulaşıyorsunuz.

Bu gezinin tekrarını yapmayı düşünüyorum, beğendim bu tarafı...











12 yorum:

Bahceperim dedi ki...

Gerçekten çok hoşş.

Şahin Şirin ERDEM dedi ki...

Çok güzelmiş valla..harika bir yer. tam gönlüme göre..
huzur dinginlik sükunet mutluluk...

Rûz dedi ki...

Müthiş, müthiş, müthiş... En beğendiğim yerlerden;)

Sade Bir Yaşam dedi ki...

Gerçekten çok güzel görünüyor, sonbaharda da çok güzel olacağı hissi uyandırdı bende pıtır pıtır yağmur damlalarıyla :')
Sevgiler

Arzu Sarıyer dedi ki...

Harika manzara ve huzur ben de çok severim o diyarları.Sevgiler.

Ş.A. Hukuk dedi ki...

İşte deniz dediğinde çakıl taşı olcak azizim! Çeşmealtında büyümüş biri olarak deniz oldumu urladır çeşmealtıdır işte o kadar :))

Mahmutun güncesi dedi ki...

Evet güzelmiş,bilgiler için teşekkürler.

Asiye VURAN dedi ki...

MERHABA HARİKA DENİZ KUMSAL DOĞA BAYILIYORUM SEVGİLER

ufuk-aysaatleri dedi ki...

Birkaç yıldır tatile çıkamayan beni , öyle güzel bir yerlere taşıdın ki yazın ve fotolarınla çok teşekkür ederim hayatım sana. :)

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ne guzel bir paylasim huzur dolu..tesekkurler..

hectorfaruk dedi ki...

merhabalar. bu bahsi geçen doğa harikası yere gitmek istiyorum. fakat sizin yazınızın üzerinden 3 sene geçmiş. hâlâ aynı güzellikte midir burası sizce?

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Merhaba hectorfaruk,yakın bir zamanda buraya ziyaretim olmadı açıkçası şimdi nasıl bilemiyorum.Ancak haberlerden okuduğum kadarıyla buralarda artık keşfedildi.Umarım gelecekte otellerin yığıldığı bir yere dönüşmez.